Pansing

Alla inlägg under mars 2013

Av Johanna - 31 mars 2013 08:56

Hey. Igår ominstallerade jag mitt sims 3 med förhoppning om att det skulle fungera och det gjorde det! Så jag kommer nog inte blogga så mycket idag men vi får se. Hejdå!

Av Johanna - 30 mars 2013 17:09

Hej har ni fått ert goda påsk godis ännu? Det har jag. Är just nu propp full av godis och allt. Vi ska få trevliga gäster ikväll så vi kommer ha det riktigt mysigt.

Av Johanna - 30 mars 2013 16:36

Heyy! Ni kanske undrar vad jag har för stil. Jag tänker lägga ut lite bilder på kläder jag tycker är sjukt snygga! Här kommer dem!                 Sjukt snyggt va?  Ha en fortsatt bra dag!

Av Johanna - 30 mars 2013 08:46

Det börjar blåsa. Jag går in i hyddan igen. Men nu är den tom. Det finns en liten eld och tre bänkar runt. Jag lägger mig på en bänk. Antagligen sommnar jag. Jag vaknar och ser ett ansikte.  Det liknar min mammas.Ja alltså innan hon dog. Hon ser in i mina ögon och säger. Jamina, du vågar stå upp för den du är,  du inte vågar säga vad du tycker.  Så sluta sök. Se min i ögonen. Du har ärvt mina ögon, min mun, min näsa, mitt hår men inte mitt självförtroende. Om du tror på dig själv så kommer du klara det.

Av Johanna - 30 mars 2013 08:23

Japp! som det står där uppe! Här kommer dagens Look of the day!  

Av Johanna - 29 mars 2013 19:50

Är det någon som har något imot mig? Kan ni inte sluta? Jag är ingen mobbare eller hackare. Så snälla lite på mig! 

Av Johanna - 29 mars 2013 19:37

Detta är dagens look of the day!   

Av Johanna - 29 mars 2013 19:22

Jo, det har blivit tyldigt att  saken har blivit mycket värre och ja det är de ni tror det är. Hackare. Jag menar först trodde man att vissa som hade konstiga namn var hackers och skulle ta över världen (eller msp) och så, Men nu tror man att alla är hackers ni ska få se ett mail jag fick av en tjej.  LÖNGN! Jag lovar från hela mitt hjärta att jag inte har gjort det som hon påstår och att jag inte är en hacker! Min bästa vän blev hackad och jag vet hur ledsen hon och jag blev. Så varför hacka andra när man kan skaffa ett eget liv? 

Presentation


Hej! Jag heter johanna och detta är min blogg! Hoppas du gillar den :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<<
Mars 2013 >>>

Gästboken

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att följa denna blogg?
 JAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kanske
 Nja... osäker
 azzå.... aa
 Ja
 Jepp såklart
 det gör jag redan
 haha! NEJ!
 NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ
 absolut inte
 neej
 ganska tråkig. neej
 azzå inte för att vara taskig men nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Arkiv

Frankrike!

Hej. Vet ni vilket mitt favorit land är? Frankrike. Baguetter och dragspel. MM, Jag tänkte flytta dit när jag blir stor. Kolla va coolt det är!  

Du är speciell!

HEEY!!! Ni är underbara. Men just du är speciell!   

Om Du...

Om Du Kan, Om Du Vill , Om Du Gör Så Kommer Allt Gå Bra!   

Cute Bunny Holding Heart
Animated Rainbow Moustache

Cute Boonie

Bobblehead Bunny

Sköt om hunden

Elegant Rose - Working In Background
Rising Hot Pink Heart

jk

Animated Flashy Black Outlined Love

Ovido - Quiz & Flashcards