Pansing

Alla inlägg under juni 2013

Av Johanna - 23 juni 2013 19:45

Här kommer en pytte bild på Meej   

Av Johanna - 23 juni 2013 19:34

Hej jag har ju msp villket de flesta vet. Och jag ville bah säga Sjukt mycket tack till alla mina vänner som hjälpte mig till level 12!

Av Johanna - 22 juni 2013 18:46

Hej. Idag fick jag lite lördagsgodis eftersom att det är lördag och det var så sjukt längesedan som jag åt godis. Ja hare bra!

Av Johanna - 21 juni 2013 12:43

Hej! Kolla gärna min kompis blogg 03klubba03.bloggplatsen.se Hon har nog slutat blogga men ni kan kolla hennes gamla inlägg!

Av Johanna - 21 juni 2013 12:35


glitter-graphics.com     Heej! Alla underbara läsare! Hur mår ni? Hade tänkt att sova i tält inatt!  Hehe! Har aldrig gjort det innan förutom när jag var typ 5-6 och sov i min trägård ville gå upp till huset klockan typ halv 6

Av Johanna - 21 juni 2013 12:31

zwani.com myspace graphic comments Glad Midsommar allihopa!
Hoppas ni får mycket dans!
I Love You comments & graphics

Av Johanna - 20 juni 2013 10:29

Nu var det länge sedan jag bloggade. med det är inte så konstigt! jag har ju varit i Frankrie så jag har inte kunnat blogga, men nu är jag tillbaka med färska inlägg. Det är ju sommarlov nu och jag hemma nästan 2 månader. Så jag kommer nog kunna blogga ganska mycket. Kanske inte varje dag men ibland :) vi ska fira midsommar hos våra kompisar. Kommentera gärna hur du firar Midsommar. Vi kommer åka till våra kompisar imorgon och sovaöver där tills på lördag. Jag kommer sova i tält med en gämnårig. Vi kommer ha jätteroligt. jag ska lägga ut lite bilder som jag tycker är riktigt sommrigt. Både för och nackdelar

 



   






Vad är det sommrigaste du vet? Kommentera gärna!

Av Johanna - 2 juni 2013 14:17

Hej, nu var det ett tag sedan jag bloggade. Och jag kommer inte göra det så mycket senaste dagarna för... Jag ska till Cannes!!! Det är en stad i Frankrike och det är ganska varmt där. Det ligger kanske 1,5 timme dit med flyg och vi ska åka flyg. Jag tror man byter också och då kanske det tar 2 eller 3 timmar men det är helt okej! Jag skulle bli jätteglad om jag kunnde få fler läsare för jag har kanske bara 3 eller 4.

Presentation


Hej! Jag heter johanna och detta är min blogg! Hoppas du gillar den :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Gästboken

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att följa denna blogg?
 JAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kanske
 Nja... osäker
 azzå.... aa
 Ja
 Jepp såklart
 det gör jag redan
 haha! NEJ!
 NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ
 absolut inte
 neej
 ganska tråkig. neej
 azzå inte för att vara taskig men nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Arkiv

Frankrike!

Hej. Vet ni vilket mitt favorit land är? Frankrike. Baguetter och dragspel. MM, Jag tänkte flytta dit när jag blir stor. Kolla va coolt det är!  

Du är speciell!

HEEY!!! Ni är underbara. Men just du är speciell!   

Om Du...

Om Du Kan, Om Du Vill , Om Du Gör Så Kommer Allt Gå Bra!   

Cute Bunny Holding Heart
Animated Rainbow Moustache

Cute Boonie

Bobblehead Bunny

Sköt om hunden

Elegant Rose - Working In Background
Rising Hot Pink Heart

jk

Animated Flashy Black Outlined Love

Ovido - Quiz & Flashcards