Pansing

Alla inlägg under maj 2013

Av Johanna - 18 maj 2013 08:17

Hej. Jag har uppmärkt att mina bloggare har sänkt sig. nästan ända ner till strecket... Förlåt mina kära bloggare jag har varit ute i det fina värdet och lekt med mina saker som jag fick i torsdag (min födelsedag) Så jag har inte kunnat blogga så mycket.

Av Johanna - 11 maj 2013 18:51

hej igår hittde jag en sjukt bra låt på Spotify och här tänket jag visa den. Hade hört den innan men hittade den på spotify först igår. 





Hejsan om du ser detta så måste du gilla mitt rum på msp

 

Av Johanna - 11 maj 2013 18:45

Nu Är Det Krig!!! Club Penguin är små (Ursäkta uttrycket) Jävlar!!! Jag gjorde en gubbe för något år sedan och nu loggar jag inte på den och vad ser jag? Alla mina saker är borta och jag har vitt bälte igen. Jag blir så sur! ÅÅÅÅ

Av Johanna - 10 maj 2013 14:21

hej mina sötnosar till tittare. jag fyller år om 6 dagar alltså den 16 maj och det skulle betyda guld om ni skulle kunna öka lite. Som en present! Ja ni måste inte men eftersom att jag är sjuk så skulle det vara super.  Jag loggade just in på msp och köpte en ny ganska snygg klänning. här kommer bild på meej!

   

Av Johanna - 9 maj 2013 18:28

Jag har haft magsjuka, ont i halsen, öroninflammation, ont i magen och feber. Är det inte slut nu? ne för jag har fått feber och ont i halsen och detta börjar om och om igen! Snälla bakterier stick åt Helvete!

Av Johanna - 5 maj 2013 16:26

Hej. Jag har inte bloggat så mycket men jag har haft fullt upp. Det har ju varit Konfirmations vecka (som jag kallar det) Om då har våra/mina kompisar varit här Alltså Lasse Och Maggi.  vi hade väldigt kul när jag och brorsan sprang runt i huset för att skuta Lasse. Vi hade så kul att jag glömde tiden och glömde bloggandet. Men aja! Herrå!!!

Av Johanna - 3 maj 2013 16:24

Hej idag har vi fått fin besök utav Masse och Laggi som stannar tills på söndag.

Dem har fått låna mitt rum därför kan inte jag spela på min dator och då

blir det inte så mycket bloggande. Jag, min bror, mamma och Laggi har

varit i skogen och kollat på Blåsippor! Det fanns inte så många men

några i alla fall. Hejdå!

Av Johanna - 1 maj 2013 10:27

Hej. Jag fyller år snart och då ska jag bli bombad av presenter på msp! det har jag bestämt så pliiz!

Presentation


Hej! Jag heter johanna och detta är min blogg! Hoppas du gillar den :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Gästboken

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att följa denna blogg?
 JAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kanske
 Nja... osäker
 azzå.... aa
 Ja
 Jepp såklart
 det gör jag redan
 haha! NEJ!
 NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ
 absolut inte
 neej
 ganska tråkig. neej
 azzå inte för att vara taskig men nej

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Frankrike!

Hej. Vet ni vilket mitt favorit land är? Frankrike. Baguetter och dragspel. MM, Jag tänkte flytta dit när jag blir stor. Kolla va coolt det är!  

Du är speciell!

HEEY!!! Ni är underbara. Men just du är speciell!   

Om Du...

Om Du Kan, Om Du Vill , Om Du Gör Så Kommer Allt Gå Bra!   

Cute Bunny Holding Heart
Animated Rainbow Moustache

Cute Boonie

Bobblehead Bunny

Sköt om hunden

Elegant Rose - Working In Background
Rising Hot Pink Heart

jk

Animated Flashy Black Outlined Love

Ovido - Quiz & Flashcards