Pansing

Alla inlägg under april 2013

Av Johanna - 29 april 2013 17:55

Hej! jag tänker faktiskt göra en såndär 50 saker du kanske inte visste om mig. vissa saker har jag kanske skrivit i 10 saker du inte visste om mig men aja nu kör vi!

  1. jag har två syskon
  2. jag är yngst i familjen
  3. min bästa vän heter Celina
  4. min näst bästa vän heter Maja
  5. min andra näst bästa vän heter Katarina
  6. jag tog bort instagram
  7. innan hette jag hannahe03 på instagram
  8. jag kan gå ner i split
  9. jag har moviestarplanet
  10. jag har inte fyllt år än :o
  11. jag heter joheuts på moviestarplanet
  12. jag spelar minecraft
  13. jag heter pansing på minecraft
  14. jag har bara haft 14 läsare som mest här på bloggen
  15. min mamma vill inte att jag bloggar (Tror jag iaf)
  16. jag är singel (För tillfället)
  17. jag älskar Keyo på youtube 
  18. jag är vän med Alexh33 på msp
  19. min andra gubbe på msp heter lill sally
  20. det var menat att jag och Katarina skulle ha den tillsamans men hon loggade aldrig in på den
  21. jag kollar på fokis blogg
  22. jag gjorde det nyss
  23. jag kollar på youtube jätte mycket
  24. jag spelar sims
  25. jag är riktigt trött idag
  26. imorgon är det valborgsdans på vår skola
  27. jag ska spela till några låtar i valborgsdansen
  28. jag ska dansa trojka
  29. min bror sitter i rumet till höger och spelar dator med sina kompisar
  30. jag spelar kladkatt på minecraft
  31. jag är i lvl 10 på msp
  32. min mamma kom just hem från jobbet
  33. jag tog glass när jag kom hem idag
  34. jag har aldrig fått en artbook till high scores
  35. jag var magsjuk i torsdags
  36. jag blev frisk i fredags
  37. jag kräktes två ggr
  38. jag älskar one direction 
  39. jag hatar justin bieber
  40. jag älskar yohio
  41. min syster har en vän som känner honom
  42. jag har en egen white board
  43. jag har en samsung telefon
  44. blir typ sjukt retad för det...
  45. har en jätte dåligt och liten cykel
  46. cyklar varje dag till skolan (Utom lördag och söndag)
  47. älskar sura röda tungor (godis)
  48. älskar oxféle
  49. har sjukt ont i fingrarna efter detta!
Av Johanna - 29 april 2013 17:45

Saldan är en underbar person som är den sötaste, finaste, underbaraste, gulligaste, coolaste och snllaste vän jag vet! listan på vad du är kan göras så långa att det skulle ta flera år att läsa upp den. Du är den finaste person någonsinn! Du är BÄST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Johanna - 29 april 2013 14:25

Hej idag har jag Cella med mig. Vi åt lite glass när vi kom hem.  i skolan övade vi på valborgsdansen. Det var kul .jag spelade ju fiol :)

Av Johanna - 28 april 2013 08:32

Hej alla mina underbara läsare. Idag kanske jag inte kan blogga så mkt är väldigt trött sedan igår men något/Några inlägg blir det säkert.  Jag blir så arg! Jag gick in på instagram här imorse och då skrev ------- en väldigt elak sak som jag hälst inte vill nämna. Om du ser detta så vill jag att du ska veta att jag är så PIIP sur och ledsen och arg!

skriv aldrig elaka kommentarer bara för att du är svartsjuk.

Av Johanna - 26 april 2013 10:39

Hej och ursäkta för lite bloggande. Var magsjuk igår och kräktes 2 ggr. Jag mår mycket bättre nu men jag har utslag och feber. Inte mycket feber men lite hade jag i morse... BYE BYE!!!

Av Johanna - 22 april 2013 18:52

Hej och förlåt att jag inte bloggar så mycket. Jag gör många saker om dagarna och när jag hark ompisar så vill dem inte att jag ska blogga.  Synd att det är måndag men imogon är det tisdag. Då ska vi till ett universeum (stav) Det kommer vara kul och min mamma kanske ska vara med. Jag får se om jag vill att hon ska skämma ut mig.  Det tror jag nog inte men ändå. Här kommer mina favoritfärger som ni kanske skulle vilja veta ...          






Bye Bye och glöm inte 


 

You Only Live Once

Av Johanna - 19 april 2013 14:02

Detta blogginlägg är till min bästa vän! Denna bild här nere har jag målat till dig.


 







Och Denna!






 

Av Johanna - 19 april 2013 13:07

Heey. Min bästa vän Salla kräktes i skolan idag. Hennes bror har varit sjuk han med så vi får hoppas att hon blir frisk snart. Bye Bye!

Presentation


Hej! Jag heter johanna och detta är min blogg! Hoppas du gillar den :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Gästboken

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att följa denna blogg?
 JAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kanske
 Nja... osäker
 azzå.... aa
 Ja
 Jepp såklart
 det gör jag redan
 haha! NEJ!
 NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ
 absolut inte
 neej
 ganska tråkig. neej
 azzå inte för att vara taskig men nej

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Frankrike!

Hej. Vet ni vilket mitt favorit land är? Frankrike. Baguetter och dragspel. MM, Jag tänkte flytta dit när jag blir stor. Kolla va coolt det är!  

Du är speciell!

HEEY!!! Ni är underbara. Men just du är speciell!   

Om Du...

Om Du Kan, Om Du Vill , Om Du Gör Så Kommer Allt Gå Bra!   

Cute Bunny Holding Heart
Animated Rainbow Moustache

Cute Boonie

Bobblehead Bunny

Sköt om hunden

Elegant Rose - Working In Background
Rising Hot Pink Heart

jk

Animated Flashy Black Outlined Love

Ovido - Quiz & Flashcards