Pansing

Alla inlägg den 5 april 2013

Av Johanna - 5 april 2013 20:16

Just nu har jag pricis ätit så jag är väldigt mätt. Vi började med melon och skinka till förrätt. Till varm rätt så åt vi potatisgratäng och ett kött som kallas rostas det var inte favoriten men alla tyckte att det var  gott.    

Av Johanna - 5 april 2013 10:07

Okej jag är borta mycket nu så jag har inte kunnat blogga så mycket men jag har bestämmt mig att ibland kommer Look Of The Day men inte varje dag. Då har ju ni också något att se fram imot. Det var nog för att det var sommarlov som jag inte bloggade så mycket men ändå. Jag kanske inte bloggar lika mycket som innan men jag bloggar ju ialla fall. Sök upp mig på msp om ni vill så heter jag joheuts ,för tillfället kan jag inte ha fler vänner men om ni hjälper mig till lvl 11 så kan jag ha 1100 vänner och då kan jag adda 100 till. Men det måste vara innan den 26 april för då tar min vip slut.

Presentation


Hej! Jag heter johanna och detta är min blogg! Hoppas du gillar den :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Gästboken

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att följa denna blogg?
 JAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kanske
 Nja... osäker
 azzå.... aa
 Ja
 Jepp såklart
 det gör jag redan
 haha! NEJ!
 NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ
 absolut inte
 neej
 ganska tråkig. neej
 azzå inte för att vara taskig men nej

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Frankrike!

Hej. Vet ni vilket mitt favorit land är? Frankrike. Baguetter och dragspel. MM, Jag tänkte flytta dit när jag blir stor. Kolla va coolt det är!  

Du är speciell!

HEEY!!! Ni är underbara. Men just du är speciell!   

Om Du...

Om Du Kan, Om Du Vill , Om Du Gör Så Kommer Allt Gå Bra!   

Cute Bunny Holding Heart
Animated Rainbow Moustache

Cute Boonie

Bobblehead Bunny

Sköt om hunden

Elegant Rose - Working In Background
Rising Hot Pink Heart

jk

Animated Flashy Black Outlined Love

Ovido - Quiz & Flashcards