Pansing

Alla inlägg den 7 april 2013

Av Johanna - 7 april 2013 19:17

Hej...  Jag ska säga tio saker ni kanske inte visste om mig... Nu kör vi!

  1. jag har brunt hår.
  2. jag har två syskon.
  3. jag är bästa vän med Callamander (Love U).
  4. jag är 1,39 cm lång (Senast jag mätte mig).
  5. jag har en rosa vägg å mitt rum. Alla andra är vita.
  6. jag har aldrig varit tillsammans med någon   ...
  7. jag har en syster.
  8. jag har en bror.
  9. Jag älskar hamburgare.
  10. Jag har brun svarta ögon  
Av Johanna - 7 april 2013 11:42

Hej, jag hade tänkt lägga ut ett litet video klipp som jag tyckte var roligt från Fokis blogg och här kommer det. SAX BATTLE!!!

Av Johanna - 7 april 2013 11:33

Hej, Igår (som ni kanske vet) så fyllde min bror år så vi åt på resturang på kvällen. Resturangen heter Räkan och det var väldigt häftigt. Här kommer beskrivning: Det var ett stort rum med en liten pool i mitten av rummet. I poolen var det fiskar så man fick inte stoppa ner händerna i vattnet.Om man T ex skulle ha räkor så fick man en kontroll och en båt. Man åkte med båten till köket och dem fyllde båten med räkor. Sedan fick man köra tillbaka båten, plocka av räkorna och äta! Det var väldigt trevligt och det ligger inne i Göteborg.  Efter vi hade ätit oss proppmätta på räkor och kräftor så åkte vi till sega gubben pga att vi hade rabbat där. Vi köpte mer än ett kilo godis och åkte hem. Där hemma tog vi fram godiset och kollade på Pirates Of The Caribbean som vi trodde att jag inte hade sett. Men det hade jag, så nästan i slutet gick jag upp och la mig. Jag var super trött efter en lång och härlig dag. Ha Det Gött!

Presentation


Hej! Jag heter johanna och detta är min blogg! Hoppas du gillar den :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Gästboken

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att följa denna blogg?
 JAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kanske
 Nja... osäker
 azzå.... aa
 Ja
 Jepp såklart
 det gör jag redan
 haha! NEJ!
 NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ
 absolut inte
 neej
 ganska tråkig. neej
 azzå inte för att vara taskig men nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Arkiv

Frankrike!

Hej. Vet ni vilket mitt favorit land är? Frankrike. Baguetter och dragspel. MM, Jag tänkte flytta dit när jag blir stor. Kolla va coolt det är!  

Du är speciell!

HEEY!!! Ni är underbara. Men just du är speciell!   

Om Du...

Om Du Kan, Om Du Vill , Om Du Gör Så Kommer Allt Gå Bra!   

Cute Bunny Holding Heart
Animated Rainbow Moustache

Cute Boonie

Bobblehead Bunny

Sköt om hunden

Elegant Rose - Working In Background
Rising Hot Pink Heart

jk

Animated Flashy Black Outlined Love

Ovido - Quiz & Flashcards